Na temelju članka 12. Odluke o privremenom korištenju površina javne namjene i nekretnina u vlasništvu Općine Lipovljani ( Službeni vjesnik, broj 85/19) i Zaključka Općinskog načelnika Općine Lipovljani Klase: 610-02/21-01/01, Urbroj: 2176/13-02-21-08 od 12. kolovoza 2021. godine raspisuje se:
JAVNI POZIV
za privremeno korištenje javnih površina za postavljanje ugostiteljskih objekata, lunaparka i drugih štandova u sklopu Manifestacije „Lipovljanski susreti 2021.“
I.
Raspisuje se javni poziv za davanje u zakup za korištenje javnih površina u svrhu postavljanja ugostiteljskih objekata, lunaparka i drugih štandova za dane 28. i 29. kolovoza 2021. godine u sklopu Manifestacije „Lipovljanski susreti 2021.“
II.
Lokacije za ugostitelje prikazane su na karti koja je prilog ovog poziva i označene su rednim brojem 1. U lokaciju 1. uključena je samo struja.
Lokacija 1: javna površina uz tribinu uz rukometno igralište te javna površina u parku uz sjenicu – ugostitelj hrana – piće
Površina: minimalno 50 m2
maksimalno 100 m2
Vrijeme trajanja zakupa: 28. i 29. kolovoza 2021. godine (28. kolovoza 2021. godine površina ograničena na 80 m2 (zelena površina) za vrijeme trajanja kulturno-umjetničkog programa, nakon programa se može proširiti na zauzetu površinu; 29. kolovoza 2021. godine površina ograničena na 80 m2 (zelena površina) za vrijeme trajanja sportskih igara na malonogometnom igralištu u parku, u slučaju održavanja istih.
Početna cijena: minimalno 20 kn/m2
III.
ESTETSKI UVJETI : konstrukcija šatora mora biti osigurana, usidrena, cerada mora biti jednobojna.
TEHNIČKI UVJETI: svi ugostitelji moraju osigurati vlastiti elektro ormarić sa osiguračima, FID sklopkom, industrijskom utičnicom 16 A, te ostalu (ispravnu) električnu opremu, kako bi stekli uvjete za priključak na struju.
Ukoliko ugostitelj ne bude imao svu potrebnu opremu, neće mu se omogućiti priključak na struju.
IV.
Lokacije za prodaju na štandovima prikazane su na karti koja je prilog ovog zaključka i označene su brojevima. Zainteresirani ponuditelji za postavljanje štandova (kokice, bižuterija i ostalo), po upitu, mogu uvidom u skicu planiranih štandova, natjecati se prema početnim cijenama za pojedine lokacije – označene brojevima te dostaviti pisanu ponudu, do 19. kolovoza 2021. godine do 15.00 sati.
V.
Lokacije od rednog broja K1. do K20. namijenjene su za prodaju robe široke potrošnje na štandovima, kokice i ostalo. U mjesto nije uključena struja, ni voda.
Lokacije od rednog broja K 1. do K 18. – namijenjene su štandovima sa prodajom balona, šećerne vate kokica, sladoleda te robe široke potrošnje.
Vrijeme trajanja zakupa: 28 – 29. kolovoza 2021. godine
Početna cijena za mjesto: minimalno 500,00 kn.
VI.
Lokacije pod rednim brojem K 19 i K 20 namijenjene su za postavljanje mini lunaparka (tobogani i dvorci na napuhavanje, mini autići i sl.). U cijenu nije uključena struja, ni voda.
Vrijeme trajanja zakupa: 28. – 29. kolovoza 2021. godine
Početna cijena za mjesto: 600,00 kn
VII.
Lokacije pod oznakom LOPG namijenjene su za izložbeni prostor iz lokalnog OPG-a. Stari zanati i rukotvorine nalaze se unutar parka, isto kao i sponzorski štandovi (oznake NM-nacionalne manjine, TO-tradicijski obrti, SP-sponzori). Za navedene lokacije ne plaća se naknada. Zahtjev se podnosi Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lipovljani
VIII.
Sudionici natječaja mogu biti pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje tražene djelatnosti.
Zakupljene površine ne mogu se davati u podzakup niti pravo zakupa prenositi na druge osobe.
Zakupljena javna površina može se koristiti samo sukladno propisanoj površini.
IX.
1. Pisane ponude sa prilozima, predaju se osobno, preporučeno putem pošte ili putem elektroničke pošte (mail) u zatvorenim omotnicama sa naznakom „ NE-OTVARAJ – NATJEČAJ ZA JAVNU POVRŠINU“ Općini Lipovljani, na adresu: Općina Lipovljani, Trg hrvatskih branitelja 3, 44322 Lipovljani, zaključno do 19. kolovoza 2021. godine do 15.00 sati, bez obzira na način dostave. U slučaju predaje poštom, ista mora stići u Općinu Lipovljani do istog vremena. U slučaju slanja putem elektroničke pošte, ista mora stići na mail: komunalni.redar@lipovljani.hr do istog vremena.
2. Pisana prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
a) osobne podatke ( ime i prezime, naziv obrta ili tvrtke sa adresom,OIB), te opis i cijena ponude
b) preslika osobne iskaznice
c) dokaz o registraciji za obavljanje predviđene djelatnosti za fizičke osobe i pravne osobe
X.
Povjerenstvo za odabir najpovoljnije ponude za privremeno korištenje javnih površina za postavljanje ugostiteljskih objekata, lunaparka i drugih štandova u sklopu Manifestacije „Lipovljanski susreti 2021.“ će između potpunih i pravovremenih ponuda prihvatiti onu čiji ponuditelj udovoljava slijedećim kriterijima:
- Najveći ponuđeni iznos zakupnine
- Dodatni kriteriji: ako više ponuditelja ponudi isti iznos zakupnine, prednost ima ona ponuda kojom se zakupljuje više m2 javne površine, a ako više ponuditelja ponudi osim istog iznos zakupnine i istu veličinu javne površine, prednost ima onaj sa prebivalištem Općine Lipovljani, sljedeći kriterij je ranije zaprimljena ponuda.
XI.
Korisnik javne površine dužan je pridržavati se svih propisa o komunalnom redu.
XII.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
XIII.
Korisnici javne površine, sa prihvaćenim ponudama, dobiti će rješenje, te su dužni izvršiti uplatu virmanom na žiro račun Općine Lipovljani, te dostaviti dokaz o uplati (kopiju uplatnice) u Jedinstvenu upravni odjel Općine Lipovljani. Ukoliko se naknada ne uplati do 26. kolovoza 2021. godine smatrat će se da je stranka odustala od zakupa javne površine.
Ukoliko ponuditelj odustane od zakupa javne površine nakon 26. kolovoza 2021. godine, odnosno nakon uplate Općina Lipovljani zadržava 20 % od uplaćene cijene za zauzeto mjesto.
XIV.
Za korištenje javne površine plaća se porez na korištenje javne površine čije rješenje izdaje Porezna uprava.
XV.
Ukoliko se ne popune sva predviđena mjesta, nakon isteka roka javnog poziva zakup javne površine može se izvršiti i naknadno.
Uplata naknade će se izvršiti na licu mjesta, a sukladno važećim cijenama iz stavka 1. ovog članka, korisniku najma će se izdati račun (ili kopija uplatnice), te će se odmah dostaviti Rješenje o privremenom korištenju javne površine.
Rješenje o privremenom korištenju javne površine, na licu mjesta izdat će komunalni redar Općine Lipovljani.
XVI.
Javni poziv objavljuje se na web stranici Općine Lipovljani.
XVII.
Rezultati Natječaja bit će poznati najkasnije do 23. kolovoza 2021. godine. Natjecatelji će biti usmeno obaviješteni o rezultatima javnog poziva.
Informacije o uvjetima javnog poziva i ostalim detaljima mogu se dobiti u Općini Lipovljani, Trg hrvatskih branitelja 3, Lipovljani, ili na telefon 044 / 676 – 004.
Klasa: 610-02/21-01/01
Urbroj: 2176/13-02-21-09
Lipovljani, 12. kolovoz 2021. godine
Općinski načelnik
Nikola Horvat