• +385 44 676 004
  • info@lipovljani.hr
  • Pon - Pet: 7:30 - 15:30

JAVNI POZIV za privremeno korištenje površina javne namjene za postavljanje ugostiteljskih objekata, lunaparka i drugih štandova u sklopu Manifestacije Lipovljanski susreti 2022.

REPUBLIKA HRVATSKA

SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA

OPĆINA LIPOVLJANI

OPĆINSKI NAČELNIK

KLASA: 610-02/22-01/02

URBROJ: 2176-13-02-22-04

Lipovljani, 17. lipnja 2022. godine

Na temelju članka 12. Odluke o privremenom korištenju površina javne namjene i nekretnina u vlasništvu Općine Lipovljani ( Službeni vjesnik, broj 85/19)  i  Zaključka Općinskog načelnika  Općine Lipovljani KLASA: 610-02/22-01/02, URBROJ: 2176-13-02-22-03  od  15. lipnja  2022. godine raspisuje se:

JAVNI POZIV

za privremeno korištenje površina javne namjene za postavljanje ugostiteljskih objekata, lunaparka i drugih štandova u sklopu Manifestacije Lipovljanski  susreti  2022.

I.

Raspisuje se javni poziv za davanje u zakup za korištenje površina javne namjene u svrhu postavljanja ugostiteljskih objekata, lunaparka i drugih štandova za dane 26., 27. i 28. kolovoza 2022. godine u sklopu manifestacije Lipovljanski susreti 2022.

II.

Lokacije za ugostitelje prikazane su na karti koja je prilog ovog poziva i označene su rednim brojem 1., 2. i 3. U lokacije je uključena samo struja.

Lokacija 1: površina javne namjene uz tribinu uz rukometno igralište-ugostitelj hrana-piće

Površina: minimalno 80 m²

                Maksimalno 300 m²

Vrijeme trajanja zakupa: 26., 27. i 28. kolovoz 2022. (27. kolovoza 2022. godine površina ograničena na 80 m² (zelena površina) za vrijeme trajanja kulturno umjetničkog programa, nakon programa se može proširiti na traženu površinu, 28. kolovoza 2022. godine površina ograničena na 80 m² (zelena površina) za vrijeme i ukoliko se budu održavale sportske igre na malonogometnom igralištu u parku)

Početna cijena: 100,00 kn/m²

Lokacija 2: površina javne namjene u parku uz sjenicu-ugostitelj hrana-piće

Površina: minimalno 70 m²

                Maksimalno 120 m²

Vrijeme trajanja zakupa: 26., 27. i 28. kolovoz 2022.

Početna cijena: 70,00 kn/m²

Lokacija 3: površina javne namjene između zgrade knjižnice i ulice A. Mihanovića  – ugostitelj hrana – piće

Površina: minimalno 50 m2

                maksimalno 150 m2

Vrijeme trajanja zakupa: 26.-28.kolovoza 2022.g.

Početna cijena: minimalno 30,00  kn/ m2

III.

Estetski uvjeti: konstrukcija šatora mora biti osigurana usidrena, cerada mora biti jednobojna

Tehnički uvjeti: svi ugostitelji moraju osigurati vlastiti elektro ormarić s osiguračima, FID sklopkom, industrijskom utičnicom 16 A, te ostalu (ispravnu) električnu opremu, kako bi stekli uvjete za priključak struje

Ukoliko ugostitelj ne bude imao svu potrebnu opremu, neće mu se omogućiti priključak na struju.

IV.

Lokacije za prodaju na štandovima prikazane su na karti koja je prilog ovog javnog poziva i označene su brojevima. Zainteresirani ponuditelji za postavljanje štandova (kokice, bižuterija i ostalo), po upitu, mogu uvidom u skicu planiranih štandova, natjecati se prema početnim cijenama za pojedine lokacije – označene brojevima te dostaviti pisanu ponudu, do               29. lipnja 2022. godine do 15.00 sati.

V.

Lokacije od rednog broja K1. do K18. namijenjene su za prodaju robe široke potrošnje na štandovima (kokice i ostalo). U mjesta K2, K3, K4 i K5 uključena je samo struja, dok za ostala mjesta nije niti voda, niti struja.

VI.

Lokacije od rednog broja K1. do  K18. (izuzev K2, K3, K4 i K5) – namijenjene su štandovima sa prodajom balona, šećerne vate,  kokica, sladoleda te robe široke potrošnje. U lokaciju nije uključena ni struja, niti voda.

Površina: 10 m2

Vrijeme trajanja zakupa: 26 – 28. kolovoza 2022. godine

Početna cijena za mjesto: minimalno 800,00 kn.

VII.

Lokacije pod rednim brojem K2, K3, K4 i K5 namijenjene su štandovima sa prodajom balona, šećerne vate,  kokica, sladoleda te robe široke potrošnje. U lokaciju je uključena i struja.

Površina: 10 m2

Vrijeme trajanja zakupa: 26 – 28. kolovoza 2022. godine

Početna cijena za mjesto: minimalno 1500,00 kn.

VIII.

Lokacija pod rednim brojem K19 namijenjena je za  postavljanje mini lunaparka (tobogani i dvorci na napuhavanje, mini autići i sl.). U cijenu nije uključena struja, ni voda.

Vrijeme trajanja zakupa: 26. – 28. kolovoza 2022. godine

Početna cijena za mjesto: 1500,00 kn

IX.

Štandovi starih zanata i rukotvorina te štandovi nacionalnih manjina nalaze se unutar parka, isto kao i sponzorski štandovi. Za navedene lokacije ne plaća se naknada. Zahtjev se podnosi Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Lipovljani

X.

Sudionici natječaja mogu biti pravne i fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje tražene djelatnosti.

Zakupljene površine ne mogu se davati u podzakup niti pravo zakupa prenositi na druge osobe.

Zakupljena javna površina može se koristiti samo sukladno propisanoj površini.                         

XI.

1. Pisane ponude sa prilozima, predaju se osobno, preporučeno putem pošte ili putem elektroničke pošte (mail) u zatvorenim omotnicama sa naznakom „ NE-OTVARAJ – NATJEČAJ ZA POVRŠINU JAVNE NAMJENE“  Općini Lipovljani, na adresu: Općina Lipovljani, Trg hrvatskih branitelja 3, 44322 Lipovljani,  zaključno do 29. lipnja  2022. godine do 15.00 sati, bez obzira na način dostave. U slučaju predaje poštom, ista mora stići u  Općinu Lipovljani do istog vremena. U slučaju slanja putem elektroničke pošte, ista mora stići na mail: danijela.matejas@lipovljani.hr do istog vremena.

2. Pisana prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:

a) osobne podatke (ime i prezime, naziv obrta ili tvrtke sa adresom,OIB), te opis i cijena ponude

b)  preslika osobne iskaznice

c) dokaz o registraciji za obavljanje predviđene djelatnosti za fizičke osobe i pravne osobe

d)  potvrdu o nepostojanju duga prema Općini Lipovljani

XII.

Povjerenstvo za odabir najpovoljnije ponude, za privremeno korištenje površina javne namjene za postavljanje ugostiteljskih objekata, lunaparka i drugih štandova u sklopu manifestacije Lipovljanski susreti 2022.,  će između potpunih i pravovremenih ponuda prihvatiti onu čiji ponuditelj udovoljava slijedećim kriterijima:

  1. Najveći ponuđeni iznos zakupnine
  • Dodatni kriteriji: ako više ponuditelja ponudi isti iznos zakupnine, prednost ima ona ponuda kojom se zakupljuje više m2 površine javne namjene,  a ako više ponuditelja ponudi osim istog iznos zakupnine i istu veličinu površine javne namjene, prednost ima ranije zaprimljena ponuda.

XIII.

Korisnik površine javne namjene dužan je pridržavati se svih propisa o komunalnom redu.

XIV.

Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.

XV.

Korisnici površine javne namjene, sa prihvaćenim ponudama dobit će rješenje, te su dužni izvršiti uplatu na žiro račun Općine Lipovljani, kao garanciju za ozbiljnost ponude, a dokaz o uplati (kopija uplatnice) dostaviti u Jedinstveni upravni odjel Općine Lipovljani do 08. srpnja 2022. godine. Ukoliko se naknada ne uplati do 08. srpnja 2022. godine smatrat će se da je stranka odustala od zakupa površine javne namjene.

Ukoliko ponuditelj, nakon uplate odustane od zakupa površine javne namjene u razdoblju od 09. srpnja 2022. do 22. srpnja 2022. godine, Općina Lipovljani zadržava 50% od uplaćene cijene za zauzeto mjesto.

Ukoliko ponuditelj, nakon uplate odustane od zakupa površine javne namjene u razdoblju od 22. srpnja 2022. do 05. kolovoza 2022. godine, Općina Lipovljani zadržava 80% od uplaćene cijene za zauzeto mjesto.

Ukoliko ponuditelj, nakon uplate odustane od zakupa površine javne namjene u razdoblju nakon 05. kolovoza 2022. godine, Općina Lipovljani zadržava 100% od uplaćene cijene za zauzeto mjesto.

XVI.

Za korištenje površine javne namjene plaća se porez na korištenje javne površine čije rješenje izdaje Porezna uprava.

XVII.

Ukoliko se ne popune sva predviđena mjesta, nakon isteka roka javnog poziva zakup površine javne namjene može se izvršiti i naknadno.

Rješenje o privremenom korištenju površine javne namjene, na licu mjesta izdat će komunalni redar Općine Lipovljani.

XVIII.

Javni poziv objavljuje se na web stranici Općine Lipovljani.

XIX.

Rezultati  Natječaja bit će poznati najkasnije do 01. srpnja 2022. godine. Natjecatelji će biti usmeno obaviješteni o rezultatima javnog poziva.

Informacije  o uvjetima javnog poziva i ostalim detaljima mogu se dobiti u Općini Lipovljani, Trg hrvatskih branitelja  3, Lipovljani, ili na telefon 044 / 676 – 004.

                                                                                                          Općinski načelnik

                                                                                                             Nikola Horvat

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Pročitajte i ovo

Održana druga akcija darivanja krvi

Druga ovogodišnja akcija dobrovoljnog darivanja krvi, održana je u Lipovljanima, u srijedu, 26. lipnja. Krv je darovana za potrebe Hrvatskog zavoda za

Skip to content